Ako prebieha spolupráca

Účtovníctvo je zložitá téma. Cashpilot ju zjednoduší tak, aby ste sa v nej vyznali aj vy. 

 
 

1. Stretnutie na šálke kávy

Na úvod sa s vami a vašim podnikaním zoznámime. Stretnutie je bezplatné a nezáväzné. 

  • Dozviete sa akým spôsobom pracujeme
  • Máte iného účtovníka? Nevadí. Zmena je jednoduchá a budeme vás ňou navigovať. 

2. Zapnutie autopilota

Nastavíme všetky procesy, ktoré potrebujeme k bezproblémovej spolupráci.

    • Nájdeme formu spolupráce aká najviac vyhovuje potrebám vašej firmy 
    • Nastavíme spoločný kalendár 
    • Dohodneme sa na termínoch vyzdvihovania bločkov
    • Podpíšeme splnomocnenia podľa úloh čo nám chcete prenechať

    3. Vitajte v prvej triede 

    Gratulujeme. Ak sme sa stretli a nastavili základné procesy, o všetko ostatné sa postaráme 

    • Prehľad o úlohách v kalendári
    • Preposielanie informácií na mail
    • Komunikácia online, telefonicky alebo na stretnutiach

    To je všetko 

    Od momentu podpísania zmluvy máte postarané o všetky finančné náležitosti vás alebo vašej firmy. 
    Ak na niečo zabudnete, pripomenie vám to. Ak niečo bude treba vyzdvihnúť, radi sa pre to zastavíme.