Ako prebieha spolupráca
Účtovníctvo je zložitá téma. Cashpilot ju zjednoduší tak, aby ste sa v nej vyznali aj vy.
1. Stretnutie na šálke kávy
Na úvod sa s vami a vašim podnikaním zoznámime. Stretnutie je bezplatné a nezáväzné.
- Dozviete sa akým spôsobom pracujeme
- Máte iného účtovníka? Nevadí. Zmena je jednoduchá a budeme vás ňou navigovať.
2. Zapnutie autopilota
Nastavíme všetky procesy, ktoré potrebujeme k bezproblémovej spolupráci.
- Nájdeme formu spolupráce aká najviac vyhovuje potrebám vašej firmy
- Nastavíme spoločný kalendár
- Dohodneme sa na termínoch vyzdvihovania bločkov
- Podpíšeme splnomocnenia podľa úloh čo nám chcete prenechať
3. Vitajte v prvej triede
Gratulujeme. Ak sme sa stretli a nastavili základné procesy, o všetko ostatné sa postaráme
- Prehľad o úlohách v kalendári
- Preposielanie informácií na mail
- Komunikácia online, telefonicky alebo na stretnutiach
To je všetko
Od momentu podpísania zmluvy máte postarané o všetky finančné náležitosti vás alebo vašej firmy.
Ak na niečo zabudnete, pripomenie vám to. Ak niečo bude treba vyzdvihnúť, radi sa pre to zastavíme.